2011. szeptember 15., csütörtök

Óvakodj a Vaterától!

Kedves Barátaim!

Nem szívesen írom, de talán, ha elolvassátok a történetet, meggondoljátok, jó barátunk és partnerünk a Vatera /az Aukciós piactér/ hogyan vágott le bennünket közel 10.000 Ft-ra a semmiért. Ez neki , a mögötte álló Allegro Group Kft-nek, és a Credit Express behajtócégnek 4 hónapon belül sikerült! Remélem, tegnap 2011. 09. 14-én végetért! Azért írtam, le, minél kevesebben sétáljanak be a csapdájukba!

Vatera:
az interneten szereplő népszerű cég, akiken keresztül felesleges cuccaidtól megszabadulhatsz, illetve megvásárolhatod ezeket. Amíg ez így folyik, jó dolog és hasznos. Minimális jutalékukat az eladás után kifizeted, és mindenki jól jár. Ma már tudjuk, nemcsak ebből élnek, ennél sokkal többet hoz a kasszára az átvert ügyfelek LEVÁGÁSA! /HA NEM HISZED, FIGYELMEDBE AJÁNLOM A GOOGLE KERESŐT, BEÍROD A CÍMET ÉS MÁRIS ÉLVEZHETED A SOK ÁTVERT BALEK ESETEIT, MOST A MIENKET IS SZERENCSÉD LEHET!/

Nem lesz rövid, hiszen júniustól szeptemberig kell összefoglalni, hogy teljes képet adjak egy INKORREKT FANTOMCÉGRŐL, AZ ÜGYINTÉZŐ ALLEGRO GROUP KFT-RŐL, AMI SZINTÚGY FANTOMCÉG, ÉS A BEHAJTÓJUKRÓL CSINOS EGY TÁRSULAT!
Amit leírok saját ügyem velük, de tanulsága általános az internetes etikára !


Június közepén hazajöttünk a nyaralásból, és a lányom számára 3 db. 700 Ft-os Vatera, illetve Allegro Group Kft-s csekket találtunk, minden magyarázat, jelzés nélkül. Ő április óta Hollandiában dolgozik, gondoltam maradt valami tartozása, amit távollétünkben többször is kiküldtek TÉVEDÉSBŐL! Befizettük az egyik csekket. A 700 forintok viszont jöttek tovább, ilyen piti összegen nem veszekszünk!- befizettünk még egyet. Ezzel léptünk be az Allegro Group rablóbarlangjába!
A csekkek jöttek tovább, én, mint szintén regisztrált Vatera tag, és a lányom pénzügyeinek megbízott intézője, írtam a nagy nehezen megtalált panaszfórumra küldve a befizetett csekkek számát, kérdezvén, mire kéregetnek változatlanul? / EBBEN AZ A CSEL, TELEFONSZÁMOT NEM ADNAK MEG, ELÉRHETŐSÉGET SZINTÉN NEM KÖZÖLNEK, CÍMÜK SZERINTEM NINCS IS! BELÉPSZ A FIÓKODVA, HA MEGTALÁLOD A PANASZRUBLIKÁBAN, AMIRŐL KÉRDÉSED LENNE, BEÍRHATOD/
Erre jött a sokak számára ismert gépi moderált válasz A CSEKKRŐL ISMERT CÉGTŐL, AZ ALLEGRO GROUPTÓL:
1. mellékelt Emailváltás:
ÉN 07.07-ÉN: A lányom levele jött hozzám, aki hosszabb ideig külföldön tartózkodik: ..... vevőkódra 700 Ft-os számla jön ki hetente. A számlát 06.28-án kiegyenlítette A ..... szlaszámon.
ALLEGRÓÉK: Köszönjük, hogy aukciós piacterünkkel kapcsolatban felkereste ügyfélszolgálatunkat.
Az e-mail-ben leírt információk alapján kollégáink elkezdik az ügy feldolgozását és munkanapokon lehetőleg 36 órán belül reagálnak a bejelentésre. Addig is szíves türelmét kérjük!
Még ugyanezen a emailen a másik gépi válasz:
Tájékoztatjuk, hogy harmadik félnek sajnos nem adhatunk ki információkat egy felhasználóról.
Kérje meg lányát, hogy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy
problémáját megoldhassuk.....Utána egy oldalnyi angol hablaty!


Ezután bármit reklamáltam, nem válaszoltak! Ekkor jöttem rá, hogy egy elérhetetlen FANTOMCÉG GÉPÉVEL TÁRGYALOK!- ezt meg is írtam, természetesen válasz nélkül hagyták. A lányom külföldön keményen dolgozik, csak ritkán van internetközelben, ezért én próbáltam elintézni, mint megbízottja. Persze a megbízást akkor tudod érvényesíteni, ha van kinek elküldeni, és ha tudomást vennének róla! Még annyit: ha eladónak jelentkezel a Vaterán , minden adatodat: Emailcím, telefonszám, bankszámlaszám stb. meg kell adnod ezeknek az elérhetetlen FANTOMCÉGEKNEK!
A magyarázat nélküli csekkeket postán küldték, most mégis megtalálták az Emailcímet, ahol közölték lányommal, átadják a ki nem egyenlített tartozását egy behajtócégnek. A válaszban megírták, fizesse be a tartozását, aztán vége az ügynek! Azt hittem, ezzel vége, befizettünk még egy csekket, bár hogy mire, nem sikerült megtudni
Meglepetésünkre a Credit Express nevü behajtócégtől kaptunk egy fizetési felszólítást 08.19.határidővel 4430 Ft-ról.

Email váltás 2. a Vatera panaszirodájába bejelentkezve:
-Azt hiszem a korrektség nem a sajátjuk. Kértem Önöket, hogy a már befizetett pénzt ne kérjék számon a nem Magyarországon tartózkodó lányomon. Ő nem tudja a kapcsolatot felvenni Önökkel, de e-mailen közölték vele, hogy tartozását átadták a behajtócégnek. Ez már pofátlanság! Ha még jár Önöknek pénz, közöljék velem, ha meg nem, szálljanak le rólunk! Azt hiszem, a számítógép világában ez nem haladja meg képességeiket. De a kölcsönös bizalom, ami egy üzlet / és ha nem tudnák, mi is üzleti kapcsolatban állunk/ feltétele az együttműködésnek. Tehát a kérésem a következő: ha sikerült kinyomozniuk a 700 forintok sorsát, tájékoztassanak engem, vagy a lányomat!
Köszönettel

Mire Allegroék válasza a fenti gépi kopirozva az ismert 2 lépésben. 1. Köszönjük...36 órán belül... 2. Harmadik félnek .....
Én, már kevéssé kedvesen és gépiesen:
T. Cím!
. megkérem a lányomat, küldjön az ügyfélszolgálatnak egy emailt, de ha kell hazahívom egy éves külföldi tartózkodásáról.mert Önöknek nehézséget okoz megnézni a számítógépen, hogy a 700 Ft-os tartozása, aminek a befizetési csekkszámát elküldtem, nem elégíti ki önöket. De nem írom tovább, nehogy az indulat elragadjon, amikor valószínűleg egy géppel levelezek. /Ezt a válaszokból vélem/

A lányomnak sikerült két lépésben lekérni a Vatera egyenleget, ahol kijött, hogy 1300 Ft-os eladási tartozása van, amiből ugyan időközben 730 Ft-os csekket /a többihez hasonló minden cici nélkülit/ befizetett ugyan, de a fennmaradó tartozását, az adminisztrációs költséget azonnal fizesse be a behajtó cégnek! Ők is kiküldték második csekkjüket érdekes módon 3733 Ft-ról. Ők, mármint a Credit Express legalább adtak elérhetőségi telefonszámot!

Az a másik vicces társaság! Első telefonos válaszoló a kedves és megértő. Nyugodtan szídhatod az elérhetetlen Vaterát, Allegró bohóccirkuszt, megérti, utánanéz, majd visszatelefonál!-- azóta is várhatnám! Az újrahíváskor véletlenül sem ugyanaz az intéző, hanem a tudálékos: nekik nincsen betekintésük a Vatera üzletmenetébe, de tény, hogy a tartozást fizessük be. Ezzel megszabadulunk tőlük, és kiléphetünk! Ezt is megettük!- Befizettük a 3733-at. /5 telefon 5 ügyintéző, nem semmi!/
Írtam ismét az Allegro Groupnak, befizettük, tegyék lehetővé a letiltott fiók aktiválását, hogy ott hagyhassuk Vaterát!- természetesen a szokásos 2 gépi válasz jött vissza. Azért tudom, hogy nem olvasták el, mert az üzleti tisztességükről elég sértően nyilatkoztam! A lányom is írt nekik, közölték, aktiválják a fiókját egy bizonyos idő türelmet kérve!
Ezután megérkezett a Creditéktől a második felszólítás 3830 Ft-ról 2011. 09.09-ig. Ismét telefon! Az első, a megértő, akinek kiborítottam a bilit Vaterástúl, Allegróstúl. Az ügyintéző Papp Ákosként mutatkozott be, és az volt a kérése:: szedjem össze az allegróval váltott emaileinket, és Ő utánanéz, ha személy szerint keresem. Összeszedtem, kerestem másnap- természetesen nem volt bent a "munkahelyén", viszont a tudálékos elmagyarázta, az első magyarázattal teljesen ellentétesen, hogy a lányom tartozását az okozza, hogy a futó fényképes hirdetését nem törölte! Nehéz lett volna törölni egy letiltott fiókból, amibe nem lehet belépni! Vagyis, ha jól értelmezem ezt, ha igaz, egy zárt fiókból a levegőbe küldött hirdetésért kellene ezt a büntetést és adminisztrációs díjat fizetnünk. Tartozásunk nem volt, így kreáltak egy KAMUT!
Nagy nehezen találtam egy telefonszámot az Allegro Group honlapján. Természetesen a főoldalon csak fax-szám, de elrontották, mert a sokadik oldal végén valami pályázatot hirdettek a telefonszámmal. Az ügyfélszolgálati hölgy közölte, ha panaszom van, írjak a Vaterának! Én meg közöltem, milyen fórumokhoz fogok folyamodni tisztességtelen üzletmenet, átverés, becsapás miatt. Nem hatódott meg!
Erre írtam Allegroéknak egy kedves emailt, amit a gép visszadobott: a megadott cím csak azonnali viszontválasznál él!!Ismét kénytelen voltam saját fiókomba belépve a következőket írni Vaterácskának:
Email 3:
T. Cég!
..... számon többszörösen reklamáltam a jogtalanul kiküldött jelzés nélküli csekkeket, amit a lányomnak küldtek. Köszönöm szépen, több hadova ígéretre nem várok sem maguktól, sem a vatera nevü bolhacirkusztól, de a .... behajtócégüktől sem! A jogtalanul kiküldött büntetést befizettük, és a lányomnak ismét letették emailben a nagyesküt, ezzel minden rendben van, leszedik a nem kért hirdetését, és visszaállítják a letiltott fiókját. Ezután a letiltott fiókján, amit nem lehet elérni, tovább futtatták /állítólag/ a hirdetését, és most újabb összeget követelnek rajta. *A letiltott fiókon futó hirdetéséért a levegőbe!!?* Azt hiszem ezzel túllépték a tisztességtelenen üzleti módszerek határát! Ráadásul egy olyan kamu behajtási céggel vannak kapcsolatban, akik csak mondják a magukét, ugyanúgy ígérgetnek, mint maguk, és annyi tisztesség sincsen bennük, hogy kétszer ugyanazzal az ügyintézővel lehessen tárgyalni. Aki tegnap bemutatkozott nekem a CreditExpresstől Papp Ákos néven, és a lányom emailjait kérte, az ma letadadtatta magát. /- Ő ma nincs bent, mi a probléma?/
Szóval van egy Vatera nevü cég, aki egy telefonszámot, de egy normál elérhetőséget sem mer megadni, vannak maguk, aki küldözgetnek ellenőrizhetetlen számlákat, és bátran adnak be nem tartott ígéreteket, és van egy úgynevezett behajtócég, aki eljátssza a semmit nem tudást, és szintén be nem tartott igéretekkel lerázza az ügyfelet. És közben büntetőcsekkeket küldenek, amire előzőleg megígérték természetesen, hogy utánanéznek, és visszaszólnak! Úgy mint maguk és vaterájuk!
Az ajánlatom a következő: önök ezt a vaterával és a creditakármivel 3 napon belül lerendezik, és* engem *éresítenek ezen az emailen. Ha hét végéig nem kapok választ, minden internetes fórumon megírom, és figyelmeztetem barátaimat, ismerőseimet, kerüljék a vaterát, mert egy életen át fizethetnek a tisztességtelen üzletpolitikáért!!!
üdvözlettel én ki merem írni a nevem Varga Vilmos

Befizettük 09.07-én a 3830 Ft-os csekket, de még aznap telefonáltak a behajtó cégtől, az éppen itthon tartózkodó lányomnak, figyelmeztették a tartozásra! Ma befizettük! A kedves hölgy örömét fejezte ki, amint beérkezik a pénz törlik a tartozást!
Ezután email Allegroéknak: nyissák ki a fiókot, hogy mindörökre elfelejthessük őket!
A mai napig nem történt meg, úgy látszik keveslik azt a pénzt, amire levágtak a SEMMIÉRT! 700+700+3733+730+3830 Ft = 9663 Ft, ha jól számolom!!!
Azért még zárszóként az utolsó Emailem:
T. Cég!
Ma befizettük az abszolút etikátlanul kirótt büntetésüket, és mivel velem nem hajlandóak szóba állni, ezért Ő írt maguknak erről emailt. Ő külföldön munkát végez és nem a maguk gépi válaszait lesi. De mivel én is ügyfelük vagyok, ezek után minden bizalmamat eljátszották! Az ember gondolja meg, hogy egy elérhetetlen céghez üzleti kapcsolatok fűzzék. Azért annyit még hozzátennék: 1.a mai világban illik egy cégnek pontos elérhetőséget feltüntetnie. 2. a harmadik félről meg csak az jutott eszembe, több millió forintos Apeh felszólításra is intézkedhet bármely megbízottam, ha módot adnak rá, de ilyen elutasítást Ők nem adnak. Tisztelettel kérem a céget, tanuljon üzleti etikát! 09.08.


Happy and: /legalábbis egyelőre/ a fiókot tegnap 09.14-én megnyitották! A visszakereshető 30 napban hirdetése nem futott! 30 napnál régebbit nem lehet ellenőrizni!
A kilépésre, fiók törlésére 60 nap határidőt adtak meg! Lehet, hogy addig rájuk küldök egy behajtót az elrabolt pénzért?


GONDOLJÁTOK MEG BARÁTAIM: ILYEN ÁRON MEGÉRI-E VATERÁZNI?

Erre okosak nyugodtan mondhatják: El kellett volna olvasni a szabályzatot! Na ja, elolvastam. Érthetetlen nyelven azt sikerült kihámoznom belőle: a Vatera egyre kötelezi magát, a titoktartásra. Az összes többi zagyva és normális embernek érthetetlen rizsa csak a kedves ügyfelekre vonatkozik!!!!

Azt azért megírtuk nekik, ezután semmilyen jogtalan követelésükre nem reagálunk!



Óvakodjatok a Vaterától és partnereitől!!!, mert fizethettek életetek végéig!
Vilcsi




52 megjegyzés:

  1. Igaz nekem nem volt dolgom evvel a céggel sosem, de ahogy elolvastam az az érzésem, hogy nem is lesz. Sőt mindenkinek, csak ajánlani tudom, hogy az ilyen tesze-tusza link cégektől óvakodjon.

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Hi. We are a best of hackers called international Group and we offer hacking services for everyone. Some of our services are: - Get any password from any Email Address. - Get any password from any Face-book, Twitter or Instagram account. - Cell phone hacking (whatsapp, viber, line, wechat,wire wire transfer Western union/money gram etc) - Grades changes (institutes and universities) Blank ATM - Websites hacking, pen-testing. - IP addresses and people tracking. - Hacking courses and classes. Our services are the best on the market and 100% secure and discreet guaranteed. Just write us and ask for your desired service: OUR EMAIL ADDRESS: globalhackingcompany@gmail.com or Call/WhatsApp: +1(929)390-8581

      Törlés
    2. Hello all
      am looking few years that some guys comes into the market
      they called themselves hacker, carder or spammer they rip the
      peoples with different ways and it’s a badly impact to real hacker
      now situation is that peoples doesn’t believe that real hackers and carder spammer exists.
      Anyone want to make deal with me any type am available but first
      I‘ll show the proof that am real then make a deal like

      Available Services

      ..Wire Bank Transfer all over the world

      ..Western Union Transfer all over the world

      ..Credit Cards (USA, UK, AUS, CAN, NZ)

      ..School Grade upgrade / remove Records

      ..Spamming Tool

      ..keyloggers / rats

      ..Social Media recovery

      .. Teaching Hacking / spamming / carding (1/2 hours course)

      discount for re-seller

      Contact: 24/7

      fixitrogers@gmail.com

      Törlés
  2. A Vatera egy szemét,mocskos,troger társaság!
    Ha tudnám a címüket elbeszélgetnék velük egy kicsit!

    VálaszTörlés
  3. Évek óta vaterázok, a tesz-veszen is ott vagyok, de még nem volt negatív tapasztalatom.

    VálaszTörlés
  4. Fura, vannak kétségeim, hogy minden így lett volna e.
    A másik "Allegro Group" nem létezik, sem "Allegróék", figyelmesen kellene elolvasni egy cégnek a nevét, mert az bizony AlleGroup. Alle Group. Nekik meg bizony van elérhetőségük. Parancsolj :

    allegroup.hu Kft.
    1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
    Fax: 06 1 336-0345
    E-mail: info[kukac]allegroup.hu
    Cégjegyzékszám: 01-09-691658, vezetve a Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróságnál
    Adószám: 12541322-2-42
    Bankszámlaszám: 11702036-20711104-00000000 (OTP)


    Fantomcég lenne ? Nemhiszem..ellendben a te sok megalapozatlan zagyvaságoddal, és "fantomcégezéseddel"..ha vetted volna a fáradtságot utána nézni a cégnek akkor mindent tudnál róluk címen kívül még a cégjegyzék és adószámukat is..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ALLEGRO GROUP HU KFT- tól én is kaptam levelet sőt csomagot is úgy , hogy nem is kértem!

      Törlés
    2. Szóval nem létezik az Allegro Group?
      Cc: EERT_Admin@posta.hu
      Subject: Magyar Posta - e-Elorejelzés [küldeménytípius:Üzleti Csomag]

      Tisztelt Ügyfelünk!


      Értesítjük, hogy 2014-06-26 napon a(z) ALLEGRO GROUP HU KFT. (VATERAFUTÁR) az Ön részére PNVF153147484 azonosítószámmal csomagküldeményt adott fel.

      Törlés
    3. arra nem gondolsz okoska, hogy neme gyértelmű az elérhetősége a vaterának, ha csakugyan létezik? Mivel te ott recskázol a vatera felett a nap 24 órájában, valószínű már megtaláltad, meg anyád pénzét oda hordod, ezen kívül nincs semmi élettered, szánalmas gyökér.

      Törlés
    4. Fura.Lehet, hogy létezik allegroup.hu Kft., de az is hogy nem sok köze van a vaterához.Közlöm veled megalapozatlan, hogy én special mindig az Allegro Group HU Kft.-nek címzem az átutalásaimat és mindíg célba ér!
      Mellesleg nem unalmában írt cikk író, én is hasonló cipőben járok.Lásd az enyémet képekkel a profilomon, úgyanis én is közzétettem a facebook-on: https://www.facebook.com/profile.php?id=100010293638167
      Ha nem látsz jelölj ismerősnek, tedd hozzá, hogy az http://izgmozg.blogspot.hu/ ról jelölsz, és kérdezd meg azt a néhány ismerősömet, hogy valódi személy vagyok-e, ugyanis nem sok adatom van fent, még csak képem sincs.Nem szeretem a facét, csak egy-két illető miatt vagyok fent.Jó böngészést!!

      Törlés
  5. Fax szám írta az úr is. Mi nem érthető ? Próbálj csak velük kommunikálni egyből rájössz mi a helyzet . Vagy esetleg te vagy a FANTOM ???? :)

    VálaszTörlés
  6. Ostoba fajankó :D Én is évek óta vaterázom, soha semmi problémám nem volt velük. Idióta... :D a legjobb:

    HAPPY AND :DDDD Ezen szétröhögtem magam :D MI AZ, HOGY HAPPY AND??? TE PAJOR!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyalj be a vaterádnak jó mélyre te köcsög, és röhögjél anyádon, amikor ott döglődik előtted a szarban, húgyban, amit melléraktál. Az ilyen seggnyaló szánalmas kis buzik miatt tud működni a vatera, miket árulsz aranyapa, régi érméket, vagy anyád véres bugyijait?

      Törlés
  7. Ilyen diszlexiával, diszgráfiával, ami neked van, én már régen diszkvalifikáltalak volna, aranyapám.

    VálaszTörlés
  8. Az ilyeneket mint te eltiltanám a létjogosultságuktól, te lesajnáló mogyoróarcú pöfék bácsi.

    Happy and: Turulmadarakkal megetetnélek. És levizelném a turulmadarakat, te garázda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te tetű ,a te néped szimbólumát vizeld le!

      Törlés
    2. vaterás seggnyaló féreg. Pusztulj el, te szánalmas gyáva buzeráns.

      Törlés
  9. Hogy milyen bunkók a kedves kommentelők. Véleményt lehet kultúráltan is mondani.... Tisztelet ismeretlen fogalom,ugye ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek vaterás seggnyalók, ha nem a vatera pénzbeszedői, vagy moderátorai. Ami megy a vatera fórumoain is, hasonló stílust hoznak itt is. Szemtől szemben vajon ugyanakkora lenne-e az arcok? Kis gyáva köcsög mind, szánalmas buzik.

      Törlés
  10. Tehát a telefonszám amin lehet valakivel beszélni???????
    :

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Nekem is volt hasonló tapasztalatom. Amúgy 3 behajtócéggel áll kapcsolatban az Allegroup. Megkaptam egy csekket amit befizettem, ami után küldték a másikat, mert két hónapban volt eladásom és ezt direkt külön behajtókkal dolgoztak, így dupla ügyvezetői díjat kellett kifizetnem:)
    Telefonos beszélgetésünkben azt mondták, hogy ha befizettem, küldjem el a befizetett csekk másolatát, mert másképp nem írják jóvá befizetésem.
    A tanulság: végleg töröltem magam a vateráról és messziről kerülöm.

    VálaszTörlés
  12. Valaki tud telefonszámot, ahol humanoiddal is lehet beszélni?

    VálaszTörlés
  13. 2012. július 14. 7:06 kommentre: A Vatera valóban ALLEGROGROUP és nem az általad írt Alle Group.... Nézz utána Te is...

    VálaszTörlés
  14. Én is mindenkit óvok a Vateraval való kapcsolattól. 310 ft-os tartozásért amiről nem kapott a fiam értesítést csak a megszűnt email-fiókjára állítólag 6026 ft-ot kérnek. Ezt már el tudták küldeni postán is. Peres eljárás elindítását helyezték kilátásba ha nem fizeti be az összeget egy meghatározott időre. Egyetlen alkalommal használta a Vaterát ,sajnos az én kérésemre. Azóta se vette igénybe de akit csak tudok eltérítek és hirdetem, hogy nehogy kapcsolatba lépjen ezzel a céggel. Adminisztrációs költségként kérnek 5715 Ft-ot. Holott sem postaköltséget sem telefonköltséget nem igényelt a vele való kapcsolat. Én magam hívtam őket telefonon is több alkalommal, mármint a behajtócégüket a CREDITFORTE-t De ők is csak a bírósággal és a peres eljárással fenyegetőznek.

    VálaszTörlés
  15. 1200 Ft-os eladásért 7000Ft-ot kellett befizetnem a behajtócégnek, mindennemű előzetes értesítés nélkül. Ja igen az összes adatomat továbbították egy harmadik félnek. Ezután a Vatera semmilyen hajlandóságot sem mutatott a renzedésre, mivel már avval egy behjatócég foglalkozik. A mai világban van email, telefon, postagalamb, de persze nekik k.. jó mert több ezret nyúlhatnak le így tőled

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!Ma én is kaptame gy levelet egy Creditforce Kft. nevű behajtó cégtől, melyben közölték,hogy 198 Ft számlatartozásom van. 2 Ft a késedelmi kamat és 5715 Ft az adminisztrációs költség.Nekem is az Allegro Group Kft. felé van a tartozásom, de holnap a cég jogászától megkérdezem a teendőket és kinyomozom kik ezek és mit akarnak!!!

    VálaszTörlés
  17. Az előbb már leírtam a problémámat, de úgy látszik az éterben eltünt. Akkor most röviden újra leítom a problémámat. A Vaterán rendeltem két terméket, de mint utólag kiderült, hogy az Allegro group a forgalmazó. A rendelés után azonnal kaptam számlaszámot, amire utaltam is az összeget. Azóta mély csend. Akkor most így jártam? Még megpróbálkozom a Rákóczi úti cimmel, de egyre csökken a reményem. Ilyet meg lehet csinálni, hogy a pénzeket lenyelni és utána lapítani. Egyébként én is írtam a Vaterának, de ők folyamatosan ingatják a fejüket, hogy ők csak a közvetitők, keressem a forgalmazót. Úgy érzem itt a kör bezárul. Én naivan még próbálkozom a kétségeim ellenére, de úgy érzem, hogy ez az egész egy undorító átverés.

    VálaszTörlés
  18. A vatera teljesen önkényes cég hazudoznak össze vissza játszanak az emberekkel igazi seggfejek egy barátomat egy forintos tartozás miatt birizgálják egy forintos.... könyörgöm már nincs is egy forint évek óta
    egyáltalán hogy a túróba hozták ezt össze mikor termékei sincsenek fent és már ment a fenyítés (mivel ő ezt nem fizette be) hogy átadják végrehajtásra... nevetséges...

    VálaszTörlés
  19. A vatera egy nagy átbaszás...........

    VálaszTörlés
  20. HACK ATM gazdag leszel MA !!!!

    Légy okos és meggazdagodtak kevesebb, mint 3days .. Minden attól függ, hogy milyen gyorsan lehet, hogy az újonnan programozott fekete ATM-kártya, amely képes betörjenek bármely ATM gép, a világ bármely pontján. Megismertem erről BLACK ATM kártyát, amikor kerestem munkát sem online körülbelül egy hónappal ezelőtt .. Ez valóban megváltoztatta az életemet a jó, és most azt mondhatom, gazdag vagyok, és én soha nem lehet rossz újra. Lehet kapni a kártya segítségével kisasszony Moyes. Csak komoly személyek vegyék fel a kapcsolatot, mert ő nagyon egyenesen előre, ha nincs meg a pénz nem is zavarja, hogy kapcsolatba vele, mert ő szolgáltatás 100% megbízható én egy élő bizonyítéka. Hébe-hóba tartok szivattyúzás pénzt a számlámra. Bár az illegális, nem áll fenn a lebukás, mert van programozva, oly módon, hogy nem mutatható ki, ez is egy technika, amely lehetetlenné teszi a CCTVs felismerni you..For részleteket arról, hogyan jut ma a tiéd, e-mail: (Blackatm@usa.com vagy blackatmhack@gmail.com)

    VálaszTörlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  22. Engem is kb 300 ft miatt zaklatnak. Már kb 9000 Ft-ot szeretnének és heti kétszer felhívnak. Mikor közlöm, hogy ne zaklassanak, akkor azt mondják, hogy szerintük az nem meríti ki a zaklatás fogalmát, hogy a kifejezett szóbeli és írásos kérésem ellenére hivogatnak. Mindenesetre én megmondtam nekik, hogy a 300-as tartozást befizettem, innentől semmit sem fogok és tegyenek nyugodtan további lépéseket.

    VálaszTörlés
  23. Ma én is kaptam egy 312 Ft-os tartozásra + 5080 Ft-os behajtási díjat. Hozzáteszem, a tartozásról eddig nem tudtam, mert semmilyen módon nem tájékoztattak. Beléptem a vaterára: Lejárt befizetési határidejű tartozás: 0 Ft
    Most akkor miről beszélünk?

    VálaszTörlés
  24. ... a vatera fiók törlésekor lefuttatott néhány ellenőrzést a program, hogy törölhető-e a fiók. Eredmény: Önnek jelenleg nincs tartozása az Allegro Group HU Kft. felé.
    A következő lépés, hogy tájékoztatom a vaterát, hogy valaki ellopta az adatainkat és az ő nevükben valótlan hátralékokat próbál behajtani...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hello sikerült megoldani? nekem tegnap jött BEHAJTÓTÓL levél miszerint 30.000ret fizessek be 05.05ig úgy hogy életembe 1etlen 1X SE !!!! árultam vettem,licitáltam,hirdettem volna bármit is,természetesen telibe szarom őket és nem fogom befizetni az általuk generált tartozást mivel beléptem erre a retek vaterára is és ott sincs üzletem és nem is volt.... de azért idegesítő h ilyenekkel bombázzák az embert..neked mi lett megkérdezhetem ?!

      Törlés
  25. sajnos engem is átvertek,de a jó fogáson! 10000ft értékben. mobil telefont vásároltam utaltam a pénzt,és kaptam egy törött telefont.LG-vólt meghírdetve,kaptam egy törött nokiát amit vissza is küldtem még a futárna én fizettem 2600ft-ot. mit lehet ilyenkor tenni név cím telefonszám van,és az utalási elismervény!

    VálaszTörlés
  26. Hello friend, i want to share my testimony on how i got my BLANK ATM card which have change my life today. i was once living on the street where by things were so hard for me, even to pay off my bills was very difficult for me i have to park off my apartment and start sleeping on the street of Vegas. i tried all i could do to secure a job but all went in vain because i was from the black side of America. so i decided to browse through on my phone for jobs online where i got an advert on Hackers advertising a Blank ATM card which can be used to hack any ATM Machine all over the world, i never thought this could be real because most advert on the internet are based on fraud, so i decided to give this a try and look where it will lead me to if it can change my life for good. i contacted this hackers and they told me they are from Australia and also they have branch all over the world in which they use in developing there ATM CARDS, this is real and not a scam it have help me out. to cut the story short this men who were geeks and also experts at ATM repairs, programming and execution who taught me various tips and tricks about breaking into an ATM Machine with a Blank ATM card.i applied for the Blank ATM card and it was delivered to me within 3 days and i did as i was told to and today my life have change from a street walker to my house, there is no ATM MACHINES this BLANK ATM CARD CANNOT penetrate into it because it have been programmed with various tools and software before it will be send to you. my life have really change and i want to share this to the world, i know this is illegal but also a smart way of living Big because the government cannot help us so we have to help our self. if you also want this BLANK ATM CARD i want you to contact the Hackers email on jameshacker157@gmail.com and you life will never remain the same email jameshacker157@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. A Vatera elmebeteg rabló banda!
    Sajnos Én is beleestem abba a nagy, nagy hibába, hogy eladásra hirdettem a VATERÁN!
    A hirdetések feltöltése után mikor már kifizetették velem a feltöltési jutalékukat és a kiemelésekért is a búsás "baksisukat" 600 forintokat termékenként, közölték, hogy fiókomat zárolták mert fiókellenőrzést hajtanak végre, ezért amíg nem végeznek fiókom zárolva van, nem adhatok el semmit. Persze a feltöltésekért és a kiemelésekért a több ezer forintot már "benyelték", most pedig se pénz, se hirdetés!
    Leveleimre nem is válaszolnak csak a számlát küldik.
    nem is értem hogyan lehet megengedni ilyen gátlástalan, pofátlan rablást 2015 évben Magyarországon?
    kerüljétek el nagy ívben a csaló Vaterát!
    Hülyének néznek benneteket is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak annyit fűznék hozzá, hogy a VATERA pökhendi és hatalmaskodó, gátlástalanul pofátlan "disznók"
      Óvakodj a VATERÁTÓL!

      Törlés
  28. A Waterán rendeltem új adidas szabadidő együttest fekete fehér színben XXX es méretűt 11000 Ft ért.Az átutalást előre kellett küldenem és csak azt követően postázták. Amikor kiszállították átvettem és amikor kibontottam akkor ért a meglepetés nem a kért színt küldték, a méret kb L- es lehetett mert a lányomra aki L-es méretet hord alig ment rá,s ekkor jobban szemügyre vettük a kapott terméket nagyon koszos és elhasználódott kissé lyukas állapotban kaptuk ami erősen használt volt már a nyakrészből kivágták az azonosító eredeti címkéket.. telefonon reklamáltam és annyit mondtak nem áll módukban kicserélni a terméket és kicserélni sem, a Nemzeti Fogyasztó védelmi hatóság vizsgálatot rendelt el a rendőrséggel, a fogyasztó védelmi hatóság kártalanított, közölték hogy nagy valószínűséggel a Waterát végleg eltiltják tevékenységétől mert sem adót sem vámot nem fizetnek a Szabadkáról beszerzett piacról, és annak két háromszorosáért árulják tovább a termékeiket.Szabadkán a piacon azt a terméket új állapotban és az eredeti címkével ellátva 4950Ft összegért megtudtam vásárolni. A Waterán semmit nem javaslok vásárolni mert a szarukat is eladják úgy hogy a termékek belsejét a szarukkal össze vissza kenik.

    VálaszTörlés
  29. GET THE BLANK ATM CARD AND BECOME RICH

    Hello, am Joyce Benson from USA an ATM hacker on this email address. (walmartmoneycard@techie.com) its at it again! Cool way to have financial freedom!!! Are you tired of living a poor life, This PROGRAMMED blank ATM card is capable of hacking into any ATM machine,anywhere in the world this walmartmoneycard@techie.com here is the opportunity you have been waiting for. Get the new ATM BLANK CARD that can hack any ATM MACHINE and withdraw money from any account. You do not require anybody's account number before you can use it. Although you and I knows that its illegal,there is no risk using it. It has SPECIAL FEATURES, that makes the machine unable to detect this very card,and its transaction is can't be traced . You can use it anywhere in the world. With this card,you can withdraw nothing less than $50,000 in a day. So to get the card,reach the hackers via email address :walmartmoneycard@techie.com. you can text me on +12102479012 to get more info.

    CONTACT walmartmoneycard@techie.com TO GET YOURS NOW.....

    VálaszTörlés
  30. Én ezt találtam róluk. Próbáljátok meg talán sikerül elérni őket.

    Company: Allegro Group HU Kft. (Attila Kocsis)
    Address: Rakoczi ut 70-72 Budapest 1074 Hungary
    Phone: +36.13700553
    Fax: +36.13700553
    Email: domreg@arukereso.com

    VálaszTörlés
  31. Hello friend, i want to share my testimony on how i got my BLANK ATM card which have change my life today. i was once living on the street where by things were so hard for me, even to pay off my bills was very difficult for me i have to park off my apartment and start sleeping on the street of Vegas. i tried all i could do to secure a job but all went in vain because i was from the black side of America. so i decided to browse through on my phone for jobs online where i got an advert on Hackers advertising a Blank ATM card which can be used to hack any ATM Machine all over the world, i never thought this could be real because most advert on the internet are based on fraud, so i decided to give this a try and look where it will lead me to if it can change my life for good. i contacted this hackers and they told me they are from Australia and also they have branch all over the world in which they use in developing there ATM CARDS, this is real and not a scam it have help me out. to cut the story short this men who were geeks and also experts at ATM repairs, programming and execution who taught me various tips and tricks about breaking into an ATM Machine with a Blank ATM card.i applied for the Blank ATM card and it was delivered to me within 3 days and i did as i was told to and today my life have change from a street walker to my house, there is no ATM MACHINES this BLANK ATM CARD CANNOT penetrate into it because it have been programmed with various tools and software before it will be send to you. my life have really change and i want to share this to the world, i know this is illegal but also a smart way of living Big because the government cannot help us so we have to help our self. if you also want this BLANK ATM CARD i want you to contact the Hackers email on jameshacker157@gmail.com and you life will never remain the same email jameshacker157@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. A Vaterán rég lejárt egy hirdetésem, de valamilyen okból havonta ellenszolgáltatás nélkül 20-30 Ft-ot kezdtek el terhelésként felszámolni. A rendszerükbe nem léptem be, el is felejtettem a céget. Miután közben megszünteték a regisztációs email cimem, nem kaptam ezekről értesítést, jóllehet tudták mind a telefonszámom, mind a lakcímem. Másfél év alatt kb 500 Ft-ra duzzasztották ezt a "tartozást", majd kiutalták az Intrum Zrt-nek, hogy kb. 4500 forint kezelési díjjal egyetembe hajtsák ezt be rajtam. Az Intrum persze már tudott sms-t küldeni a címemre, amit a Vaterától kaptak. Arra hivatkoztak ezen piti összeg kizsarolásánál, hogy elmulasztottam bejelenteni az email cím változásomat. Közben persze a Vatera is tudott sms-t küldeni, amikor az elfelejtett jelszót kértem tőlük, de nekit már nem elég az 500 Ft (amiért semmit sem tettek), hanem kb 5000-t akarnak. Óvakodjanak a Vaterától, mert szégyentelen, piti módon próbálják kinyerni az ügyfelek pénzét.

    VálaszTörlés
  33. ATM CARD THAT CAN CHANGE YOUR LIFE TODAY
    CREDIBLE ATM HACKERS decided to develop a way to make easy money. Though its illegal, but still one can easily survive with it HACK ATM MACHINES AND MAKE NOTHING LESS THAN $20,000 EVERYDAY We have been able to develop this programmed ATM cards, that are capable of hacking into any ATM machine . It has been tested and its trusted.It works any where in the world. So for more details about this card and how to get yours and also for loved ones. Kindly contact the hackers via email:
    cliffordhackerspays@gmail.com....

    VálaszTörlés
  34. In this cyber era everything is possible, no need to hire detectives to monitor your partner, no need to pay huge amount to lawyers and judges to reduce your sentence when you can just erase your criminal record either recent or past.
    with Cybertron you can do all these and more at less expense.

    Cybertron deal with
    * Hacking
    * Tracking
    * Bank Jobs
    * Flipping cash
    * Taxes
    * criminal record or any form of records

    You name it, we at your disposal 24/7
    contact : infinitedataserver@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Kedves Panaszos úr , igaz megkésve olvasom a panaszát de egyetlen javaslatom volna önnek és ez biztos be váll , AJBH@panasz bejelentés.hu ez köztudat néven OMBUCMAN (ÁLLAMPOLGÁRI JOGOK BIZTOSÁNSK HIVATALA )ÖK KIVIZSGÁLJÁK MINDEN PANASZBEJELENTÉST ÉS INTÉZKEDNEK ez biztos , üdv

    VálaszTörlés

  36. Hi. We are a best of hackers called international Group and we offer hacking services for everyone. Some of our services are: - Get any password from any Email Address. - Get any password from any Face-book, Twitter or Instagram account. - Cell phone hacking (whatsapp, viber, line, wechat,wire wire transfer Western union/money gram etc) - Grades changes (institutes and universities) Blank ATM - Websites hacking, pen-testing. - IP addresses and people tracking. - Hacking courses and classes. Our services are the best on the market and 100% secure and discreet guaranteed. Just write us and ask for your desired service: OUR EMAIL ADDRESS: globalhackingcompany@gmail.com or Call/WhatsApp: +1(929)390-8581

    VálaszTörlés
  37. Hello all
    am looking few years that some guys comes into the market
    they called themselves hacker, carder or spammer they rip the
    peoples with different ways and it’s a badly impact to real hacker
    now situation is that peoples doesn’t believe that real hackers and carder spammer exists.
    Anyone want to make deal with me any type am available but first
    I‘ll show the proof that am real then make a deal like

    Available Services

    ..Wire Bank Transfer all over the world

    ..Western Union Transfer all over the world

    ..Credit Cards (USA, UK, AUS, CAN, NZ)

    ..School Grade upgrade / remove Records

    ..Spamming Tool

    ..keyloggers / rats

    ..Social Media recovery

    .. Teaching Hacking / spamming / carding (1/2 hours course)

    discount for re-seller

    Contact: 24/7

    fixitrogers@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Évekig vásároltam a vaterán. Egyszer akartam eladni befizettem amit kell és ment a tologatás. Mert a számlaszám amiről fizettem nem volt javítva. Írtam nekik hogy javítottam.De semmi benyelték a pénz és csak hitegetés hogy nincs javítva. Töröltem a fiókomat. Pénzt azóta se utalták. Dugják fel maguknak és költsék orvosra.
    Ahol ilyen az "ügyfélszolgálat" messzire kerülni.
    Amúgy is ócska árukkal kereskedőkkel van tele magánszemély alig.
    Inkább veszek külföldről ugyanezen az áron.

    VálaszTörlés
  39. Ez mostanság csak rosszabb lett. Mióta a Románok megvették a vaterát. Egy ócska nagyképű szemét cég!!

    VálaszTörlés